Sağlık Kurumları "wh-Y Kuşağı" Hastalarla Nasıl İletişim Kurmalı?


Sosyal hayatta egemen olan kuşakların karakteristik özellikleri her sektörde kurumların yapacağı çalışmaları etkileyen unsurları oluşturuyor. Günümüzde de Y kuşağı kişiler yaşları gereği karar alıcı mekanizmaya geçmeye başladılar ve önümüzdeki 20 yıl boyunca da sosyal hayatta karar verici olacaklar. Toplum alışkanlıklarını ve reflekslerini belirlemeye başlayacaklar çünkü; çocuk yetiştirmeye, devlet kurumlarını yönetmeye, özel şirketlerde karar almaya ve yöneticilik yapmaya başlayacaklar.

Devamını gör »

Hastalar Sağlık Aramalarında En Çok Hangi Sosyal Medya Kanalını Kullanıyor?



 

Doç. Dr. Elgiz YILMAZ

Galatasaray Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Elgiz Yılmaz ile "Sağlık alanında internet ve sosyal medya kullanımı" üzerine yapmış olduğumuz röportaj:

Devamını gör »

Sağlık Kurumları İçin  İyi Bir Yönetimin Püf Noktaları


İmaj gündelik yaşamın her noktasında karşımıza çıkan kelimelerden bir tanesidir. Çeşitli kişiler, kurumlar hakkında başkalarının sahip olduğu olumlu ya da olumsuz algılar olarak tanımlayabileceğimiz imaj, özel sağlık yönetiminde de oldukça önemli bir yere sahiptir.

Devamını gör »

Özel Hastane/Klinikler İçin 6 Maddede Marka Yönetimi


Günümüzde hastalar hekim araştırmaları sırasında doktorların veya özel sağlık kurumlarının özel sağlık kurumları üzerindeki imajına oldukça dikkat eder. Söylentiden ibaret bile olsa kurumlar ve hekimler hakkında internette yer alan yorumlar diğer hastaların karar vermelerini etkileyebilecek düzeye gelebilir. Bu yazımızda özel sağlık kurumları için marka yönetimi konusuna değineceğiz.

Devamını gör »

   

Aklınıza takılanları sorun

• Sağlık kurumunuzu nasıl daha etkin yönetebilirsiniz? Görün.

• Sağlık kurumunuzun internetteki görünürlüğü ve sağlık turizminin önemi nedir? Öğrenin.

• Hasta taleplerinizi karşılayan online randevu takvimi ve çağrı merkezine aylık üyelik fiyatlarıyla sahip olun.

Sorunuz?

En çok okunanlar